zaterdag 23 februari 2013

38: De flower boys

Ja, ze bestaan echt: de flower boys.
Vijf mannen met ontbloot bovenlijf.
Met een (redelijke) sixpack en een bos bloemen in de hand.
Mijn vriend zou zeggen: ‘Zeker dezelfde jongens als van de Jillz reclame?’
‘Nee lieverd, niet dezelfde jongens.’
‘Ja, maar die zijn toch ook met zijn vijven en half bloot?’
‘Ja, maar dit zijn andere jongens lieverd.’
‘Nou, ik zie het verschil niet.’
Nee, hij niet.
Ik wel. Hoewel de mannen van beiden reclames er goed uitzien.
‘Waarom moeten het altijd mannen met ontbloot bovenlijf zijn bij jullie vrouwen?’
‘Tja, lieverd, dat trekt nu eenmaal aan.’
‘Het zal wel … ‘


Oké, ik dwaal af.
De flower boys.
5 mannen die worden ingezet om bloemen te promoten.
Samen met u ontdekken ze wat uw lievelingsbloem is.
En ik moet eerlijk zijn …: meer gemaakt dan dit kan echt niet.

Via de website komt u in een interactief filmpje terecht.
U wordt meegenomen over een landgoed met bloemen waar de mannen de bloemen verzorgen.
En daar staan ze voor u klaar: ‘Hallo mevrouw, wat is uw lievelingsbloem?’
Ze kunnen niet wachten om voor u aan de slag te gaan.
U wordt door een aantal rondes meegenomen om uiteindelijk te zien wat uw lievelingsbloem is.
Het typische is dat de bloem die ik in ronde 1 koos, ook mijn lievelingsbloem aan het einde bleek te zijn…

Ik laat mijn vriend het filmpje volgen en zijn lievelingsbloem kiezen.
Gewoon omdat ik benieuwd ben naar zijn reactie.
Het eerste wat hij opmerkt is dat hij dubbelzinnige opmerkingen hoort.
‘Zoals?’ vraag ik.
‘Vergeet vooral niet de bloementjes buiten te zetten.’
Uhm .. was ik in het begin toch afgeleid door de vijf mannen, want die opmerking heb ik gemist.
Of zat ik misschien te twijfelen over welke bloem ik zou kiezen.
En nee, daarbij heb ik mij niet laten beïnvloeden door de man die de bloem vasthield!

Mijn vriend heeft het filmpje gekeken.
En ja hoor, daar komt de reactie:
‘Waarom mannen in onbloot bovenlichaam? Wij mannen kijken ook heus niet alleen maar naar schaars geklede vrouwen. En waar slaat het op dat die vrouw zegt dat het vinden van je lievelingsbloem hetzelfde is als het vinden van je droomvent, maar dan zonder de nadelen? Het zal allemaal wel vrouwenhumor zijn. Nee, en dan die mannen. Alsof alle vrouwen weglopen bij een man met wat sportiever lichaam dat aan de bovenkant ontbloot is.’

Dit is precies de reactie die ik had verwacht.

Ik vraag hem wat zijn lievelingsbloem was.
‘Houd het maar op de lelies. Maar zonder die gasten! En ja, dan toch maar die mooie dame erbij in plaats van vijf jandoedels met onbloot bovenlichaam’

Zo voorspelbaar dit ….


p.s.: voor de nieuwsgierige lezer (man en vrouw): www.mooiwatbloemendoen.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten